Challenging the language learner as the only source of data in study abroad research |
2022 |
Mas Alcolea, Sònia; Llanes, Àngels |
Capítol de llibre d'investigació |
Discourses of foreign language development in study abroad: social networks and other intervening factors |
2022 |
Mas Alcolea, S.; Torres Purroy, H. |
Article d'investigació |
Study abroad and students' (lack of) integration: The case of a Spanish ghetto in Italy |
2021 |
Mas Alcolea, Sònia; Torres Purroy, Helena |
Capítol de llibre d'investigació |
Applying the community of practice theory in higher education: the case of the research group |
2021 |
Torres Purroy, H.; Mas Alcolea, S. |
Capítol de llibre d'investigació |
Shadowing and narrative interviewing combined: the advantages of using an observational method in higher education research |
2021 |
Mas Alcolea, S.; Torres Purroy, H. |
Capítol de llibre d'investigació |
Study Abroad and Students' Discourse on 'Cultural Difference': A Longitudinal View. |
2019 |
Mas-Alcolea, Sònia |
Capítol de llibre d'investigació |
The Internationalization of Scientists' Communication. An Essential Literature Review |
2019 |
Torres Purroy, Helena; Mas Alcolea, Sònia |
Capítol de llibre d'investigació |
'I Thought I Was Prepared.' ERASMUS Students' Voices on Their Transition from L2 Learners to L2 Users |
2018 |
Mas-Alcolea, Sònia |
Capítol de llibre d'investigació |
Studying the impact of academic mobility on intercultural competence: a mixed-methods perspective |
2016 |
Cots, J.M.; Aguilar, M.; Mas, S.; Llanes, À. |
Article d'investigació |