FLORES ALARCIA, OSCAR

Categoria: ASSOCIAT/ADA T1
Perfil acadèmic: Doctorat
Departament: CIÈNCIES DE L'EDUCACIÓ
Email: oscar.flores@udl.cat

Docència

Ensenyament Curs Assignatura
MU en Psicopedagogia - UdL 1 TREBALL DE FI DE MÀSTER
MU en Formació del Professorat de Secundària i Batx., FP i Idiomes - UdL 1 TREBALL DE FI DE MÀSTER. ESPECIALITAT EDUCACIÓ FÍSICA
MU en Ensenyament d'Espanyol/Català per a Immigrants - UdL 1 NOVES TECNOLOGIES APLICADES A L'ENSENYAMENT DE LE I L2
Grau en Educació Primària - UdL 1 PROCESSOS DIDÀCTICS I ORGANITZATIUS
Doble titulació: Grau en Educació Primària i Grau en CAFE 1 PROCESSOS DIDÀCTICS I ORGANITZATIUS
Doble titulació: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària 1 PROCESSOS DIDÀCTICS I ORGANITZATIUS
Grau en Educació Primària - UdL 4 TREBALL DE FI DE GRAU
Doble titulació: Grau en Educació Primària i Grau en CAFE 5 TREBALL DE FI DE GRAU
Doble titulació: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària 5 TREBALL DE FI DE GRAU

Recerca

Projectes de recerca Data inici Data fi Investigadors principals
CO+RESPONSABILITAT. Currículum sostenible i formació inicial de docents d'educació primària i secundària: projecte per desenvolupar el 5è vector, Ciutadania democràtica i consciència global 14/11/2023 31/03/2025 ISABEL DEL ARCO BRAVO
Educar para emprender: evaluando programas para la formación de la identidad emprendedora en la educación obligatòria 01/01/2014 31/12/2016 ANTONIO BERNAL GUERRERO
Portafolio electrónico para la tutorización y evaluación por competencias 01/12/2011 31/12/2012 FERNANDO GUIRADO FERNÁNDEZ
EDUCAEMPREN: Impuls a l’emprenedoria en el marc dels Treballs Finals de Grau en Educació 27/02/2012 26/02/2013 ISABEL DEL ARCO BRAVO
Abordatge interdisciplinari per mitigar la deshidratació produïda per les onades de calor en les persones vulnerables de les terres de Lleida: Projecte HIDROPONENT 30/01/2024 29/01/2026 MARIA TERESA BOTIGUE SATORRA
Escoles i territoris rurals: innovació, sostenibilitat i desenvolupament territorial 15/03/2014 14/03/2015 DOLORS MAYORAL ARQUÉ
Tesis Any Direcció
La identitat digital en els centres de primària del pallars jussà, sobirà i alta ribagorça. Un estudi de com es treballa aquesta competència 2023 Flores i Alarcia; Òscar
Enseñanza del Español como Lengua Extranjera (ELE) a través de las TIC: diagnosis y análisis de la formació inicial en competencia digital de los futuros docentes ELE de la Escuela Normal Superior (EN 2021 Del Arco Bravo, Isabel; Flores i Alarcia; Òscar
La Utilització de les TIC en el processos d'ensenyament- aprenentatge a la Universitat de Lleida. Valoració i domini de professorat i estudiantat 2011 Gairín Sallán, Joaquín; del Arco Bravo, Isabel
Publicacions Any Autors Tipus
Training, personal, and environmental barriers of online education 2023 Ramos Pla, A.; Sampedro, B.; del Arco, I.; Marín Díaz, V.; Flores Alarcia, Ò. Article d'investigació
Analysis of school principal training in Catalonia universities: transfer to the practice of principals 2023 del Arco, I.; Ramos Pla, A.; Flores Alarcia, Ò. Article d'investigació
Canvis en els processos d'ensenyament i aprenentatge a les universitats públiques catalanes com a resposta a la crisi sanitària provocada per la COVID-19 (cursos 209-2020 i 2020-2021) 2022 Pons, Ernest; Aznar, Sílvia; Flores, Òscar; Legarreta, Javier; Llorens, Ariadna; Jeiménez, José Miguel; Medina, Pilar; Merino, Núria; Núñez, Òscar; Ruiz Bueno, Carme; Sivera, Sílvia; Vilalta, Josep M. Informes de treball
Workloads and emotional factors derived from the transition towards online and/or hybrid teaching among postgraduate professors: review of the lessons learned 2022 del Arco Bravo, Isabel; Flores Alarcia, Òscar; González Rubio, Janeth; Serey Araneda, Daniel; Lagos Olivos, Carlos Article d'investigació
Bibliometric analysis of the flipped classroom pedagogical model: trends and strategic lines of study 2022 del Arco, Isabel; Mercadé Melé, Pere; Ramos Pla, Anabel; Flores Alarcia, Òscar Article d'investigació
Without fear of change: The Flipped Classroom as a flexible model in different learning environments 2022 Flores Alarcia, Ò.; del Arco Bravo, I.; Ramos Pla, A.; Espart, A. Article d'investigació
Formación permanente del profesorado universitario en tiempos de Covid-19: entre la necesidad y la obligación 2022 Ramos Pla, A.; del Arco, I.; Flores, Ò. Article d'investigació
Chapitre 4: Expériences d'autonomisation communautaire: pratiques de référence 2022 Ramos-Pla, A.; Flores, Ò. Publicacions Multimèdia docents
Capítol 4: Experiències d'empoderament comunitari: pràctiques de referencia 2022 Ramos-Pla, A.; Flores, Ò. Publicacions Multimèdia docents
Materials per a flippejar la classe. Processos didàctics i organitzatius 2022 del Arco, I.; Segura, J.; Ramos Pla, A.; Flores, Ò. Publicacions Multimèdia docents
Capítulo 4. Experiencias de empoderamiento comunitario. Prácticas de referencia 2022 Ramos Pla, A.; Flores, Ò. Publicacions Multimèdia docents
Tecnologías aplicadas a la enseñanza. Guía básica para la asignatura "Tecnologías aplicadas a la enseñanza de LE y L2" del Máster Universitario en Enseñanza de Catalán/Español para Inmigrantes 2022 Flores, Ò. Publicació electrònica docent
Tecnologies aplicades a l'ensenyament. Guia bàsica per a l'assignatura 'Tecnologies aplicades a l'ensenyament de LE i L2' del Màster Universitari en Ensenyament de Català/Espanyol per a Immigrants 2022 Flores, Ò. Publicació electrònica docent
La innovació docent a les universitats públiques de Catalunya 2022 Pons, Ernest; Aznar, Sílvia; Flores, Òscar; Legarreta, Javier; Llorens, Ariadna; Jeiménez, José Miguel; Medina, Pilar; Merino, Núria; Núñez, Òscar; Ruiz Bueno, Carme; Sivera, Sílvia; Vilalta, Josep M. Informes de treball
The Management of Safety Situations and Assumable Risk during Transitions and Recesses in Different Types of Schools 2022 Flores, Ò.; Ramos Pla, A.; del Arco, I. Article d'investigació
La docencia universitaria en línea durante la pandemia. Percepción de los estudiantes. 2021 Ramos Pla, A.; Flores, Ò. Capítol de llibre d'investigació
Structural Model to Determine the Factors That Affect the Quality of Emergency Teaching, According to the Perception of the Student of the First University Courses 2021 Del Arco Bravo, I.; Flores, O.; Ramos-Pla, A. Article d'investigació
Prácticas de referencia de empoderamiento comunitario para la promoción de la salud 2021 Ramos Pla, A.; Flores, Ò. Capítol de llibre d'investigació
Analysis of the company of adults and the interactions during school recess: the COVID-19 effect at primary schools 2021 del Arco, I.; Ramos Pla, A.; Flores, Ò. Article d'investigació
Diagnóstico de la competencia digital de los futuros docentes como catalizadores del aprendizaje en el marco de la enseñanza de ELE en la Escuela Normal Superior de Yaundé, Camerún 2021 Ngah Eyara, Marguerite Yvette; Del Arco Bravo, Isabel; Flores Alarcia, Óscar Article d'investigació
University Professor Training in Times of COVID-19: Analysis of Training Programs and Perception of Impact on Teaching Practices 2021 Ramos Pla, A.; del Arco, I.; Flores, Ò. Article d'investigació
University Teaching in Times of Confinement: The Light and Shadows of Compulsory Online Learning 2021 Del Arco Bravo, I.; Silva, P.; Flores, O. Article d'investigació
Organizaciones saludables y sostenibles: la importancia de generar redes de colaboración. 2020 Flores, Ò.; Guitard, M. Luisa Article en llibre
L'esbarjo en el marc d'una escola saludable. L'escala observacional GRF-OT.Cat 2020 del Arco, I.; Flores, Ò.; Ramos Pla, A.S Llibre d'investigació
Pràctiques per a l'autoregulació de la tasca docent dels i les mestres. Material de suport 2020 Díaz Vicario, Anna; Mercader Juan, Cristina; Boixader Cruells, Marta; Cano García, Elena; Pons Seguí, Laura; Ion, Georgeta; Armengol Asparó, Carme; Barrera Coromines, Aleix; Flores Alarcia, Òscar; Muñ Llibre d'investigació
El desarrollo del modelo flipped classroom en la universidad: impacto de su implementación desde la voz del estudiantado 2019 Del Arco Bravo I; Flores Alarcia O; Silva P Article d'investigació
Efecto e impacto de las prácticas curriculares de los grados de Educación Infantil y Primaria: la perspectiva de estudiantes, tutores y coordinadores. 2019 Gairín-Sallán, J; Díaz-Vicario, A.; del Arco, I; Flores, Ò. Article d'investigació
L'esbarjo en el marc d'una escola saludable 2019 del Arco, I.; Ramos Pla, A.; Flores, Ò. Publicació electrònica
Principis claus per passar de la supervisió a l'acompanyament en el marc d'un esbarjo saludable 2019 del Arco, I.; Ramos Pla, A.; Flores,Ò. Publicació electrònica
Planificar un esbarjo saludable 2019 del Arco, I.; Ramos Pla, A.; Flores, Ò. Publicació electrònica
La formación para la gestión universitaria en los diferentes momentos del desempeño. 2018 del Arco, I.; Flores, Ò. Capítol de llibre docent
El desarrollo de competecias profesionales en la formación inicial de maestros a través de la formación dual. El caso de modelo Alternacia en la Universidad de Lleida y Urban Teaching Academy en la Ca 2018 Silva, Patrícia; del Arco, Isabel; Flores Alarcia, Òscar Article d'investigació
Models flexibles de formació: Una resposta a les necessitats actuals. 2018 Flores, Ò.; del Arco, I.; Silva, P. Capítol de llibre docent
La formación de directores escolares en Cataluña. Lecciones aprendidas a cinco años del Decreto de Dirección 2017 Silva, P.; del Arco, I.; Flores, O. Article d'investigació
Construimos el conocimiento flippeando. 2016 del Arco, I.; Flores, Ò.; Silva, P.; Clavera, F. Capítol de llibre docent
The flipped classroom model at the university: analysis based on professors' and students' assessment in the educational field 2015 Flores Alarcia, Óscar; del-Arco, Isabel; Silva, Patricia Article d'investigació
Planificar la 'Flipped Classroom' 2015 Flores Alarcia, Óscar Article en revista divulgativa
Nativos digitales, inmigrantes digitales: rompiendo mitos. Un estudio sobre el dominio de las TIC en profesorado y estudiantado de la Universidad de Lleida 2013 Flores Alarcia, Óscar; del Arco Bravo, Isabel Article d'investigació
L'escola del segle XXI. Contextos, processos i reptes de futur. 2013 del Arco,I; Camats,R; Flores, O; Melero,A ; Suau,J. Llibre docent
Sistema de etiquetado automático de contenidos educativos para favorecer su reusabilidad e interoperatibilidad 2013 Juárez Mercías, Jordi; Flores Alarcia, Òscar Article d'investigació
TIC y docencia univeritaria: ¿cambian las metodologías docentes según el grado de presencialidad de las asignaturas? El caso de la Universidad de Lleida. 2012 Flores Alarcia, Òscar Article d'investigació
Vers una cultura d'acollida a la universitat: opinió dels estudiants de primer grau de la Universitat de Lleida sobre el Programa d'Acollida 2012 Flores i Alarcia, Òscar; Camats i Guàrdia, Ramon; Del-Arco Bravo, Isabel; Alaminos Fernández, Francesc; Blázquez Miret, Josep Article d'investigació
Participación, colaboración y dinamismo: el futuro de la formación (presencial y online) 2012 Flores i Alarcia, Òscar Article en revista divulgativa
Influencia de las TIC en la utilización de materiales y recursos de enseñanza-aprendizaje de la Universidad de Lleida: ¿uso o abuso? 2012 Flores Alarcia, O.; del Arco Bravo, I. Article d'investigació
The Impact of ICTs on Lecturer and Student Interaction in University Education Processes 2012 Flores Alarcia, Òscar; Del Arco Bravo, Isabel Article d'investigació
Valoración del estudiantado sobre el uso del material interactivo en materias de la Universidad de Lleida 2012 Brescó Baigés E; Verdú Surroca N, Flores Alarcia O. Article d'investigació
Los procesos de evaluación en asignaturas presenciales, semipresenciales y no presenciales de la Universidad de Lleida. Opinión de profesorado y estudiantes. 2011 Flores, Òscar; Del-Arco, I. Article d'investigació
An induction programme for Bologna first-year bachelor's degree students in Spain 2011 Del-Arco, I; Camats, R; Flores, O; Alaminos, F; Blázquez, J. Article d'investigació
Web 2.0 in university teaching: collaborative learning through technology 2011 Flores, O; Verdú, N.; Giménez, P.; Juárez, J.; Mur, JA:; Menduiña, C. Article d'investigació